نمونه موردی کتابخانه

دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی کتابخانه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی کتابخانه خارجی

نمونه موردی کتابخانه خارجی

کد محصول: M 69

کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر اثر لویی کان

در سال ۱۹۶۵ لویی کان توسط آکادمی اکستر فیلیپس برای طراحی یک کتابخانه گماشته شد . آکادمی خیلی سختگیر و دقیق در شناساندن نوع ساختمان که آن ها می خواستند بود . یک بیرون آجری و خشتی برای جور بودن با ساختمان های اطراف و یک درونی با ایده آل برای مطالعه . ” کیفیت یک کتابخانه ، از طریق الهام و القای یک دانشگاه برتر و جذب دانش آموزان برتر ، موثر بودن یک مدرسه را معین می کند . نه مثل گذشته یک انبار انحصاری کتاب ها و مجله ها.

کتابخانه مدرن یک آزمایشگاه برای پژوهش می شود . یک گوشه نشینی و انزوای ساکت و آرام برای مطالعه ، خواندن و تفکر و بازتاب ، مرکز فکری و عقلانی جامعه ، از دیدگاه لویی کان بشمار می رفت.” از طبقه اول یک مجموعه بزرگ پله های سنگی به سمت طبقه اول بالا می رود.

نمونه موردی کتابخانه خارجی نمونه موردی کتابخانه خارجی

کتابخانه ملی کلمبیا

جیانکارلو مازانتی معماری را در فاصله سال های ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۷ میلادی در دانشگاه خوریانا در کلمبیا اموخت و سپس به ایتالیا رفته و در دانشگاه فلورانس به ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی و تئوری معماری پرداخت. مازانتی که در سال ۲۰۰۶ جایزه ملی معماری کلمبیا را از ان خود ساخت در نظر بسیاری از منتقدین یکی از تاثیرگذارترین معماران نصل جدید امریکای جنوبی است که تاثیرات و شهرت وی بیش از مرزهای زادگاهش پیش خواهد رفت. هرچند که توجه به شاخصه های معماری امریکای جنوبی در معماری مازانتی شباهتی به شیوه بومی گرایی در اثار روجلیو سالمونا دیگر معمار به نام کلمبیایی ندارد اما با این وجود پیوندی عمیق میان پروژه های وی و بسترهای قرار گیری انها احساس می شود. در این خصوص می توان به کتابخانه اسپانا اشاره نمود که در ان تمامی ویژگی های معماری مازانتی با وضوح قابل مشاهده می باشند.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی کتابخانه خارجی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 74
  • حجم فایل: 8 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی کتابخانه خارجی همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی کتابخانه خارجی همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی کتابخانه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی کتابخانه خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *