نمونه موردی مهدکودک

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین

کد محصول: M 77

مدرسه ابتدایی و مهدکودک ورزشی المپیک هانگژو چین در کنار «کاسه لوتوس»، استادیوم اصلی بازی‌های آسیایی 2022، و پل Xixing، دروازه ورودی فرودگاه هانگژو قرار دارد. این سایت توسط ساختمان های مسکونی مرتفع و راهروها احاطه شده است. محدوده سایت ناقص و با زاویه حدود 40 درجه جنوب به شرق است. رابط ورودی و خروجی پردیس بسیار کوتاه است.

برای پاسخگویی به نیازهای توسعه آتی آموزش مدرسه، این طرح از طریق یک چیدمان منحصر به فرد، انواع عوامل نامطلوب را خنثی می کند، فضای جدیدی را بر اساس حل کارکردهای اساسی مدرسه ایجاد می کند و آن را با فضای آموزشی موجود ارتباط می دهد. ایجاد توابع استفاده نامحدود و پتانسیل فضایی. این یک “مرحله رویایی” را برای کودکان فراهم می کند تا با خوشحالی رشد کنند.

نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین

 استراتژی فضای شهری محیط شهری کلی اطراف شامل مرکز محله منطقه مجاور و ساختمان های مسکونی فوق العاده مرتفع در نظر گرفته شده است. با توجه به رعایت استانداردهای مربوطه، ما در تلاش برای پیشرفت و نوآوری هستیم.

برای کاهش اختلال در ساختمان های آموزشی ناشی از زمین بازی، در بسیاری از طرح های قبلی مدرسه، زمین بازی اغلب در گوشه ای دور از ساختمان ها قرار می گیرد. با این حال، از منظری دیگر، زمین بازی مدرسه فضای باز کمیاب در این شهر شهری پر تراکم و پر از ساختمان های بلند است.

بنابراین، طراحی به طور محکم زمین بازی را در مرکز سایت قرار می دهد و زمین بازی را به عنوان یک پیوند مهم در ترکیب فضای آموزشی مدرسه می داند. زمین ورزشی، ساختمان‌های چند طبقه و ساختمان‌های مرتفع لایه به لایه قرار می‌گیرند و وضعیت فضایی را از بالا به پایین تشکیل می‌دهند و با چیدمان مناسب مدرسه، محیط فضایی اطراف را بهبود می‌بخشند.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک هانگژو چین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *