نمونه موردی مهدکودک

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هیشان چین همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

نمونه موردی مهدکودک هیشان چین

کد محصول: M 76

مهدکودک هیشان چین یک مهدکودک با طراحی UDG است که در محله مسکونی Xieli Garden، منطقه Huishan،  Wuxi واقع شده است. این ساختمان یک ساختمان سه طبقه بیضی شکل و حلقوی شکل است که برای ایجاد یک محیط آموزشی ایده آل در ارتباط مستقیم با فضای باز و فراوان در زیر نور خورشید در نظر گرفته شده است.

این ساختمان شکل ساده ای به خود می گیرد و رابطه ای پویا با سیستم راه مستقیم موجود دارد. مدل‌سازی معماری تأثیر مستقیمی بر خط کنترل محوطه‌سازی می‌گذارد، به طوری که مهدکودک همراه با مرکز خرید در غرب و مرکز اجتماع در جنوب، فضای مربعی باکیفیت و راحت و مناسب برای پیاده‌روی و استراحت را در بر می‌گیرد.

در عین حال، در مورد سمت رو به جاده، باید سر و صدای ترافیک محافظتی را در نظر بگیریم و در طراحی، از یک زمین غلتشی با منظره گیاهی سبز استفاده می کنیم تا با درایت مهدکودک را از جاده ها جدا کنیم تا به طور موثر اثر آن کاهش یابد. صدای ترافیک در محیط داخلی مهدکودک .

ساختمان اصلی با استفاده از نماهای شمال غربی و جنوب شرقی به عنوان نمای اصلی ساختمان، که از شیشه های U شکل، تخته های خورشیدی PC و صفحات سوراخ دار استفاده می کند، تأثیر ساختمان و کنترل هزینه را مورد توجه قرار می دهد.

نمونه موردی مهدکودک هیشان چین نمونه موردی مهدکودک هیشان چین

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هیشان چین همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هیشان چین همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هیشان چین همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک هیشان چین همراه با پلانها و تصاویر،

نمونه موردی مهدکودک هیشان چین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *