پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله مرکز خلاقیت کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مرکز خلاقیت کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :E 3

چکیده:

دانلود رساله مرکز خلاقیت کودک و نوجوان

شناخت صحیح و همه جانبه از کودک همواره به عنوان اولین گام در کسب موفقیت در پرورش فکری و شخصیتی آنها مطرح بوده است. و از آنجا که در این دوره از زمان و دوره رشد، کودک هنوز به ثباتی از نظر بعد معنوی نرسیده است، لذا محیط پیرامونش به عنوان مهمترین فرایند تأثیرگذار در پایه های شخصیتی وی عمل خواهد کرد. تعلق خاطر انسان به طبیعت مربوط به دوره سنی خاصی نیست، این حس گرچه در بعضی دوره ها کمرنگتر است اما به وضوح شاهد اثربخشی ویژه آن در دوره کودکی هستیم.کودک انس و الفتی دیرینه با طبیعت دارد و همواره جذب محیط پر رمز و راز بیرون است در بسیاری از فرهنگها کودک و طبیعت مانند یک کلیت جدانشدنی مطرح شده و شناخت نحوه تعامل او با محیط به عنوان یکی از ارکان اصلی روانشناسی مطرح می شود.کودکان امروز به سبب محدودیتهای جسمی و روانی خود اجبارا تابع شرایط محیطی هستند، حال بهبود شرایط محیطی می تواند زمینه ساز تقویت حس نشاط و سرزندگی در آنها باشد.

در ادامه با سایت آرک دکو همراه باشید تا پایان نامه مرکز خلاقیت کودک و نوجوان تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

طراحی کالبد نوین برای فرایند آموزش و پرورش، با نزدیک کردن کودکان به طبیعت و ایجاد محیطی جذاب و دلخواه آنان که در آن احساس امنیت کنند، همراه با یک شیوه آموزش صحیح که باعث رشد، تفکر خلاق در آنها می‌شود، می‌باشد. تحقیق و مطالعه در معماری مناسب کودکان و جستجو راهی در طراحی مجموعه به منظور ایجاد فرصت‌های لازم برای کودکان برای انجام فعالیت فرهنگی، اجتماعی و آشنایی با محیط زیست و جذاب کردن آموزش برای آنان و همچنین کشف رابطه منطقی بین یادگیری و یاددهی و طراحی معماری. مطالعه و شناخت همه جانبه کودک و بررسی سیستم‌های آموزشی مختلف و پیشنهاد سیستم مناسب برای آموزش کودکان، سپس تحقیق درباره فضاهایی که برای کودکان طراحی شده‌اند (موزه‌های کودکان و …) در داخل و خارج از ایران و بررسی الگوهای شهری برای طراحی فضاهای کودکان و شناخت درک کودک از معماری و رابطه او با آن.

دانلود مرکز خلاقیت کودک و نوجوان

 مطالعه در وضع موجود پروژه و برخورد واقعی با اقلیم، مسایل و مشکلات سایت و طرح مساله با منظور پاسخ به محدودیت‌ها و استفاده از پتانسیل‌ها و یافتن راه حل مناسب و برخورد جدید و متنوع با آن. شناخت منطقه و پتانسیل‌های آن، بهره‌گیری از عوارض طبیعی زمین و طبیعت اطراف در فعالیت‌های آموزشی و ایجاد فضای آموزشی مناسب کودکان با یک برخورد جدید. با توجه به نقش مهم کالبد معماری در آموزش کودکان و اهمیت نزدیکی آنان با طبیعت این طرح براساس تلفیق معماری و طبیعت و ایجاد حس آزادی و تعلق در کودکان و باروری استعدادهای آنان و همچنین به وجود آوردن امکاناتی برای ایجاد روحیه کشف و تحقیق در آنان شکل گرفته است.

در این میان ارتقا کیفیت محیطها و فضای سبز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده بطوریکه می تواند در سلامت و رشد قوای جسمی و روانی، آموزش، خلاقیت کودکان و در نتیجه ایجاد حس شادی در آنها، تاثیری به سزایی داشته باشد. در این راستا طراحی فضاهای سبز در ایجاد حس شادی برای کودکان، و ارائه ی راه کارهایی برای طراحی این فضا می تواند به عنوان مهمترین رویکرد مطرح شده در طراحی موزه عنوان گردد. این تجربه می تواند باعث رشد قابلیت های خلاقانه در کودکان و در نتیجه ایجاد حس شادی در آنها گردد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود مرکز خلاقیت کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله مرکز خلاقیت کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز خلاقیت کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز خلاقیت کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *