پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک

دانلود رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :E 1

چکیده:

دانلود رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک

در طراحی برای کودکان بر اساس تفاوت های فردی، توانایی، ادراک و روحیات متفاوتشان این مواردی همچون طراحی محیط به گونه ای که قادر به انجام کارهای گروهی، انفرادی، جست و خیز و بازی های دسته جمعی و گاهی مکانی آرام برای مطالعه، همچنین طرحی محیط پیرامون به نحوی که با روحیات حساس و شادشان مطابقت داشته باشد و توجه به استفاده از رنگ‌های شاد، ایجاد فضاهای باز برای حرکت و فعالیت آزاد کودکان، استفاده از مبلمان مناسب و راحت به گونه ای که احساس راحتی و امنیت و جذابیت لازم را برای کودک داشته باشد نادیده گرفته شده است. در این پژوهش ضمن پاسخگویی به نیازهای اولیه کودکان در رابطه با داشتن محیطی مناسب، گامی موثر در بهبود الگوی فضای خانه کتاب کودک برداشته شده و زمینه ای مساعد جهت رشد و تعاملات اجتماعی بین کودکان و فضایی آرام و سرزنده را برای آن ها فراهم آوردیم.

در ادامه با سایت آرک دکو همراه باشید تا پایان نامه خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

کتاب خانه کودک پدیده ای نسبتا جدیدی ست که ظهورش نشانه تحول در شیوه ها و اصول آموزش و درک اهمیت کتاب خوانی کودکان در دوران معاصر است. در حالی که در اکثر کتابخانه های طراحی شده برای کودکان تناسب لازم میان کیفیت فضای طراحی شده و عملکرد مورد نظر وجود ندارد و تنها مسئولین این مراکز سعی کرده اند تا با اعمال مداخلاتی در طراحی، محیط را مناسب سازند. به دلیل اینکه امروزه اهمیت به کتاب خواندن کم رنگ تر شده و بیشتر، کودکان در فضاهای مجازی هستند. بنابراین بایستی کتاب خانه کودک به گونه ای باشد که باعث تشویق کودک برای آمدن و خواندن کتاب در کتاب خانه ها باشد. هم چنین باید به آن ها قابلیت یادگیری در کل عمر و مهارت های خواندن و نوشتن بدهد تا آماده ورود به جامعه شوند.پژوهش حاضر با بهره گیری از روش توصیفی تحلیلی و با استفاده از اسناد کتابخانه ای،، به منظور یافتن پاسخ پرسش هایی از قبیل اینکه چه ارتباطی بین معماری و خلاقیت در محیط های مطالعه وجود دارد، ساختمان کتابخانه خود را چگونه باید ساخت تا نیازهای کودکان را برآورده سازد و معماری کتابخانه کودک چگونه باشد تا خلاقیت کودک پرورش یابد؟از آن جایی که همه فعالیت های کودک در یک فضای ویژه قابل تعریف می باشند.

دانلود رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک

برای این منظور از روش توصیفی تحلیلی استفاده و از اطلاعات گردآوری شده به این نتیجه رسیدیم که خانه کتاب کودک بر اساس روانشناسی کودک باید این مشخصه ها را داشته باشد: باید محیطی با فضای کافی برای فعالیت و تحرک و جست و خیز داشته باشد، دارای فضای مرکزی برای ملاقات و امکان فعالیت های مشترک باشد، اتاق هایی کوچک با درها که کودک گاهی اوقات تنها باشد، بخوابد یا تمرکز کند، طاقچه، گوشه، برآمدگی داشته باشد به دلیل اینکه کودک گوشه های دنج را دوست دارند، پله ها ؛ نشستن، پریدن، خزیدن و پنهان شدن زیر پله، برج ها و خانه های درختی را دوست دارند، اندازه عناصر باید مناسب بچه‌های کوچک باشند، مبلمان برای کودکان مانند اسباب بازی هستند و باید سبک و کم‌حجم باشد، امکان بازی کردن در فضاهای مختلف را به کودکان بدهد. استفاده از فرم های آشنا و همچنین استفاده از چوب که درخور احساسات بچه هاست، رنگ های روشن به چشم بچه ها باشکوه هستند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه کتاب کودک با رویکرد روانشناسی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *