پاورپوینت تحلیل ویلاتجزیه و تحلیل ویلاتحلیل ویلا خارجیتحلیل ویلای ایرانیتحلیل ویلای خارجیدانلود رایگان پاورپوینت ویلانمونه موردی شهرک ویلایینمونه موردی ویلانمونه ویلای خارجی

پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی

پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی

کد محصول:M 15

در این پروژه به نقد و بررسی دو نمونه ویلای خارجی می پردازیم،که اسامی آن ها به شرح زیر می باشد:

1-ویلا شواب اثر لوکوربوزیه

ویلا شواب اگرچه مشهور ترین اثر لوکوربوزیه نیست، اما قطعا یکی از مهم ترین آن هاست. این ویلا نقطه‌ی آغاز راهی بود که به تدوین پنج اصل معماری مدرن ختم شد. او در دوران ابتدائی تحصیل به خوبی یاد گرفته بود که معماری را بر اساس نظام ریاضی انجام دهد و در طراحی ویلا شواب نیز برای ایجاد هماهنگی از این نظام استفاده کرده است.

پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی

این اتفاق برای او به قدری اهمیت داشت که ده سال بعد یک مانیفست برای معماری تنظیم و منتشر کرد که بر اساس نظام ریاضی نوشته شده بود. ویلا شواب، خانه‌ای بود که لوکوربوزیه خیلی بیشتر از سایر آثارش به طراحی آن می‌بالید. این مکعب یک فرم صلیبی متقارن شبیه کلیساست که دارای دو انتهای گرد یا محراب است که به پنجره شاه نشین طرح منتهی می شوند؛ دو فرم دیگر به این هسته اضافه شده است: طبقه سوم با سقف مسطح، که در پس تراس ها و سقف طبقه ی دوم عقب نشینی کرده و یک ورودی باریک در سه تراز و یک پلکان دارد که وجه رو به خیابان بنا را در قسمت شمالی شکل می دهند.

در ادامه با سایت آرک دکو همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

2-خانه فیشر اثر لویی کان

با ویژگی هایی همچون حجم های دوتایی مکعب شکل، پی سنگی و روکش های از جنس درخت سرو با تمام جرئیات اجرایی اش، خانه ی فیشر در غالب نمادی گویا نشان می دهد که کان چگونه در این زمان طراحی می کرده است و چگونه کارش از دیگر معاصرانش متفاوت به نظر می رسد.

در خانه ی فیشر، کان از خطی بودن پلان های مدرن اجتناب می کند و بر هندسه ای ساده تمرکز می کند و اجازه می دهد که مکعب ها جدایی میان فضای عمومی و خصوصی را فراهم کنند . همان طور که در کارهای مونیومنتالی همچون موسسه ی سالک و مرکز درمانی ریچاردز می بینیم، خانه ی فیشر، در حقیقت،گواهی بر توانایی کان در کار کردن با پروژ های مسکونی کوچکی است که با تمام جزئیات اجرایی اش ساخته و طراحی می شدند .

پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:89
  • حجم فایل:15 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی،پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی،پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی،پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی،پاورپوینت نمونه موردی 2 ویلای خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *