نمونه موردی موزهپاورپوینت تحلیل موزهپاورپوینت نمونه موردی موزهپلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجینمونه موردی موزه داخلی

پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا

پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا

کد محصول:M 18

ساختمان موزه مجموعه فضاهای عظیمی است که به شکلی سیال در یکدیگر امتداد یافته و بیننده را میان خود حرکت می‌دهند. به این ترتیب حجمی که از خارج دیده می‌شود بعد از ورود، به شبکه‌ای از سیرکولاسیون تغییر شکل می‌دهد. برای معمار این پیوستگی فضایی در عین به کارگیری هندسه تکه تکه شده، نماینده سیالیت پرآشوب و دیوانه‌وار زندگی امروز بوده است.در ادامه با سایت آرک دکو همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

رم، پایتخت ایتالیا تعدادی از معروف ترین موزه ها و گالری های هنری را در خود جای داده به طوری که تعداد موزه ها آنقدر زیاد است که نمی دانید کار بازدید را از کدام موزه شروع کنید. یکی از دیدنی ترین موزه های رم، موزه ماکسی (MAXXI) است، بنایی که از نظر معماری و آثار، منحصربفرد و خاص است و گردشگران زیادی دارد. می خواهیم درباره موزه ماکسی و معماری خاصش حرف بزنیم

موزه ملی هنر قرن بیست و یکم که به موزه ماکسی (MAXXI) معروف است در محله فلامینیو و در محل سابق پادگان نظامی ساخته شده و در مراسمی رسمی در بهار سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است. در واقع ایده ساخت این موزه سال ها قبل و در سال ۱۹۹۸ توسط وزارت فرهنگ ایتالیا پیشنهاد و برای طراحی آن مسابقه ای برگزار شد. در نهایت معماری موزه توسط نابغه معماری معاصر، «زاها حدید» طراحی شد و ساخت آن ۱۰ سال زمان برد.موضوع اصلی این موزه آفرینش های هنری معاصر است و معماری آن بر اساس رویکردی میان رشته ‌ای به هنر و تولیدات زیباشناختی دنیای پیش رو طراحی شده است.

بعد از مطالعات اولیه، ایده کلی حول ایجاد شبکه‌ای از خطوط متقاطع شکل گرفت؛ خطوطی که از شبکه شهری تاثیر گرفته و کل فضاهای داخلی و خارجی را تعریف می‌کند. دیوارهای ماکسی همان خطوط هستند که با هم تلاقی می‌کنند، از روی یکدیگر رد می‌شوند و به داخل نوار باریک خالی میان دو ساختمان در سایت نفوذ می‌کنند.

پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا

این ساختار خطی الگوی فضاهای نمایش و نورپردازی را هم خطی تعریف می‌کند و چون بارگذاری تنها به دیوارها محدود می‌شود، هیچ ستونی در نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

ساختمان موزه ماکسی از مجموعه ای از قسمت های بزرگ تشکیل شده که به شکلی سیال پشت سر هم امتداد دارند و باعث حرکت بیننده در میان خود می شوند. بنایی که از بیرون به صورت حجمی بزرگ دیده می شود و به محض اینکه به داخل آن وارد می شوید تبدیل می شود به شبکه ای از سیرکولاسیون. در واقع اینکه در معماری این بنا از هندسه ی تکه تکه و پیوستگی فضایی استفاده شده نشانگر سیالیت پرآشوب زندگی امروز است. در طراحی موزه به اصل انعطاف پذیری توجه ویژه ای شده است تا بتوان هر واقع یا اثر هنری را در سالن های این موزه به نمایش گذاشت. پله های مشکی رنگ و ظاهر خاص سقف ها هر لحظه تشویق تان می کنند تا در میان فضا ها راه بروید و آثار را تماشا کنید. در معماری این بنا چنان جذابیت و ظرافتی به کار رفته که شاید حواس شما را از آثار به سبک معماری پرت شود.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:60
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا،پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا،پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا،پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا،پاورپوینت نمونه موردی موزه ماکسی ایتالیا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *