نمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

نمونه موردی موزه داخلی

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

کد محصول: M 32

ساختمان موزه هنرهای معاصر تهران به مثابه اثر ی هنری است که هنر معاصر ایران وبخشی از تاریخ هنر مدرن جهان را نمایندگی می کند. ساختمان موزه ،که یکی از نمونه‌های با ارزش و کم همتای معماری نوین، با الهام از معماری سنتی ایران و مفاهیم فلسفی آن بنا شده است‌ . طراحی معماری این بنا به دست کامران دیبا انجام گرفته است‌. هشتی‌چهارسو، معبر ، و گذرگاه  جمله عناصر چشم‌نوازی هستند که بازدیدکنندگان هنر دوست را به تأمل در هنر و فرهنگ ایران زمین وا می‌دارند.

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

به گفته کامران دیبا، معماری نوین موزه را همانندی در هیچ‌یک از کشورهای عرب و مسلمان، از جمله مصر و ترکیه، نمی‌توان یافت.دیبا ایدهٔ طرح موزه را از کارهای لوئی کان، لو کوربوزیه، و فرانک لوید رایت وام گرفت. همچنین، تاثیرپذیری از خوسپ یوئیس سرت در طراحی سازه آشکار است.تعدادی از مجسمه‌های برنزی پرویز تناولی به سفارش کامران دیبا برای این مجموعه ساخته شدند و در محوطه اطراف آن تعبیه گردیدند.

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

ساختمان موزه از سنگ و بتون ساخته شده و روی هم رفته (به همراه باغ‌های اطرف) ۸۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. مساحت سطح کلی دیوارهای موزه نزدیک به ۲۵۰۰ مترمربع است.خود موزه بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و ساخت آن ۹ سال طول کشید. محوطه موزه دارای دو ورودی است که یکی در سوی پارک لاله قرار گرفته و خدماتی به شمار می‌رود، و دیگری ورودی اصلی که از سوی خیابان کارگر در غرب سازه قرار دارد. ساختمان خود موزه در جنوب بستر طرح، و باغ مجسمه – که محیطی گسترده و چمن‌کاری شده است – در شمال آن قرار دارد.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 65
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران ، دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *