نمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت نمونه موردی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

پاورپوینت نمونه موردی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

کد محصول:M 6

يكي از اصول پايه در طراحي معماري شناخت و تجربه و تحليل ابعاد مختلف طرح است دراين رهگذر مباني اصلي از جمله نوع عملكرد ارتباطات محيطي ، اجزاي تشكيل دهنده طرح شناخته مي شوند. حاصل اين بررسي ها مواد و اطلاعاتي را بدست مي دهد كه پيش پروژه نام مي گيرد . پيش پروژه گرچه به سبب محدوديت خاص خود قادر به مشخص كردن تمام اجزاي يك طرح نيست اما درعين حال زمينه تحقيقات را به شكل گسترده اي فراهم مي آورد.طراحی و معماری ساختمان دانشگاه به‌عنوان نماد آموزشی و دانش یک منطقه، شهر یا کشور به شمار می‌رود. طراحی یک مجموعه آموزشی شامل ضوابط و امکاناتی است که در روند شکل‌گیری طرح تأثیر به سزایی دارد.

دانشکده هنرهای بصری و نمایشی – شماره 9″ در لس آنجلس آمریکا، مجموعه ای با گنجایش 1800 دانشجو، متشکل از چهار دانشکده هنری برای رشته های رقص، موسیقی، هنرهای نمایشی و هنرهای بصری می باشد.علاوه بر چهار ساختمان مستقل که به محل برگزاری کلاس های هر یک از چهار گرایش اصلی اختصاص یافته اند، سه ساختمان دیگر نیز فضاهایی نظیر کافه تریا، کتابخانه و آمفی تئاتری به گنجایش هزار نفر را در خود جای داده اند.

شکل سایت مجموعه مستطیل بوده و زمین آن دارای توپوگرافی نسبتا زیادی است، به نحوی که علاوه بر اختلاف سطوح در داخل سایت، ورودی این مجموعه نیز به کمک ردیفی از پله هایی عریض تعریف و از سطح خیابان جدا می شود.چنانچه در مقاطع مشاهده می شود به طور کلی سایت در دو تراز اصلی طراحی شده است که ساختمان کافه تریا در مفصل میان این دو تراز قرار گرفته و از بام آن به عنوان حیاطی برای تراز بالاتر استفاده می شود.

پاورپوینت نمونه موردی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

مکعب های مایل و تندیس گونه، کف حیاط و سقف تریا را شکافته و نور را به داخل تریا منتقل می کنند.ساختمان آمفی تئاتر مکعب مستطیلی صلب و بی روزن از جنس بتن است که در حاشیه بزرگراه مجاور سایت قرار دارد. برجی بتنی و عظیم که بر فراز آمفی تئاتر قرار دارد شاخص ترین عنصر مجموعه است که به واسطه فرمی نامتعارف و رمپی مارپیچی که پیرامون برج پیچیده است، به نشانه ای شاخص برای دبیرستان تبدیل شده و همچون تندیسی در جاور بزرگراه می درخشد..در ادامه با بررسی نمونه موردی دانشگاه هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس با سایت آرک دکو همراه باشید.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:34
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ، تحلیل دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ، نمونه موردی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،تحلیل دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،پلان دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،نمونه موردی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،دانلود دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،تحلیل دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،برنامه فیزیکی دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس ،ظوابط و استاندارد دانشکده هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *